ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان

دیدار اعضای شورای اداری استان همدان با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان همدان

رئیس ستاد استان همدان ، محمد علی بادامی ضمن اعلان این خبر بیان داشت ، اعضای ستاد شورای اداری استان در ملاقات با حضرت آیه الله شعبانی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان ، در راستای مأموریت های ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان همدان در امر توسعه حرمهای مطهر و اجرای پروژه ها در کشور عراق کمک های مردمی و نذورات و هدایا از سوی خیرین و اعزام نیروهای مهارتی و فنی برای فعالیت در ساخت و توسعه اعتاب مقدسه قدمهای بسیار مؤثر و خوبی را بداشته است .

وی اظهار داشت ، تمامی دفاتر این ستاد در سطح استان فعال می باشد و تعداد ۱۲ دفتر در استان مشغول فعالیت می باشند و بیش از یکصد نفر به عنوان خادمین افتخاری مشغول ارائه خدمات می باشند . مسئول ستاد در ادامه بیان داشت تاکنون ۱۷ کیلو طلاجات از سوی خیرین و بانوان جمع آوری شده و به ستاد مرکز تحویل شده است . همچنین در طول یک دهه گذشته بیش از ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۷ تومان جمع آوری وجوه نقدی برای ساخت و ساز و توسعه حرمهای مطهر هزینه شده است .

وی اظهار داشت : در سال جاری ستاد در خصوص تعهد تکلیفی خود در ۹ ماه نخست سال جاری بیش از ۷۰ درصد به تعهد خود عمل کرده و در سال ۹۷ و ۹۸ بیش از ۳ تن مس جمع آوری شده است . وی در پایان گفت : با کمک و مساعدت کلیه همکاران و لطف الهی ستاد استان در سال ۹۷ به عنوان رتبه برتر در میان ده استان کشور انتخاب شده است و استان مشمول دریافت لوح سپاس گردیده است .

حضرت آیه الله شعبانی ، ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات به عمل آمده از سوی ستاد استان ، نسبت به تأکید در توسعه حرمها در شرایط کنونی و چشمگیر بودن کمک های مردمی در استان ، از خیرین و نیکوکاران سپاس خود را اعلام داشته و بر آمادگی هر چه بیشتر از سوی دفتر ایشان برای کمک رسانی و پیشبرد اهداف ستاد تأکید نمودند . در پایان ، حکم ریاست هیأت امنای ستاد استان که از سوی ستاد مرکز و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه صادر شده بود توسط ، حضرت حجه الاسلام و المسلمین حاج آقا فاضلیان مسئول امور روحانیون و ستاد استان تقدیم ایشان گردید .

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *