کمک یک میلیارد تومانی همدانی‌ها به توسعه اعتاب مقدسه

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، محمدعلی بادامی در حاشیه برگزاری نشست فصلی ستادهای بازسازی عتبات عالیات استان همدان در شهرستان بهار اظهار کرد: استان همدان جزو پنج استان برتر کشور در زمینه فعالیت به منظور بازسازی عتبات عالیات شناخته شده است.

وی با اشاره به همکت مردم این استان در ایجاد موکب‌‌های اربعین حسینی در عتبات عالیات و داخل کشور گفت: هزینه موکب‌های داخل کشور ۴۰۰ میلیون تومان و در عتبات عالیات بیش از یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بود که از محل کمکهای مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد.

رئیس ستاد بازسازی عتیات عالیات در استان همدان با بیان اینکه در بخش نذورات تا به امروز یک کیلو و ۵۰۰ گرم طلا از سوی مردم ولایی و عاشق اهل بیت(ع) استان جمع آوری شده است، گفت: ۱۵۰ نفر نیروی فنی متبرع از استان همدان برای بازسازی عتبات عالیات به کشور عراق اعزام شده است.

بادامی با اشاره به عشق و ارادت مردم استان همدان به اباعبدالله‌الحسین(ع)، از پیشگامی مردم این دیار در کمک به بازسازی عتیات عالیات خبر داد و گفت: پایگاه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در استان در حال جمع آوری نذورات و کمک های مردمی هستند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *