برپایی ۶موکب اربعین با مشارکت خیرین و ناظران همدانی

ه گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، محمدعلی بادامی در جلسه هماهنگی فرهنگی موکب‌ها با اعلام این خبر افزود: رسانه های جمعی نقش بسزایی در اطلاع رسانی به زائران اربعین حسینی دارند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان با اشاره به نقش رسانه‌های جمعی بویژه صداوسیما در اطلاع رسانی به مردم گفت :در بحث اربعین و ارائه خدمات این رسانه ها باید نقش پر رنگ تری داشته‌باشند.

بادامی با بیان اینکه همه امکانات توسط خیرین و مردم دارالمومنین همدان برای موکب های استان مستقر در کشور عراق فراهم شده است، افزود: اقلام مازاد بر نیاز در اختیار ستاد مردمی اربعین در استان قرار می گیرد.

وی با اشاره به فعالیت کانال فرهنگی معاونت فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان به اهمیت و ارزش تبیین جایگاه پیاده روی اربعین پرداخت و گفت آداب سفر .زیارت و معاشرت و رعایت مسایل امنیتی در ادامه فعالیت کانال درارتباط کاربران قرار می گیرد .

 رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان همدان از اعلام نیاز موکب فرهنگی از طرف این ستاد به ستاد مرکزی خبر داد و خاطر نشان کرد: در صورت موافقت با راه اندازی این موکب در کربلا اقلام فرهنگی در اختیار موکب ها قرار می گیرد.

گفتنی است؛ بر اساس تصمیم ستاد مرکزی اربعین، مسئولیت کمیته مشارکتهای مردمی، اسکان و تغذیه زائران اربعین به عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات گذاشته شده است.ستاد نیز شماره حساب ۱۰۴۰ بانک‌های ملی، ملت و پست بانک قابل پرداخت در سراسر کشور را به‌منظور جذب نذورات و کمک‌های مردمی برای برپایی کنگره عظیم اربعین اختصاص داده است.همچنین هموطنان عزیز می توانند با شماره گیریه کد #۱۰۴۰*۷۸۰* از طریق اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، نذورات خود را اهداء کرده و در فیض میزبانی از زائران اربعین حسینی مشارکت نمایند

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *